باغ ماه

آموزش تخصصی کلاس های قرآنی ؛ هنری ( دوره های تخصصی قلمزنی ؛ نقاشی)

باغ ماه

آموزش تخصصی کلاس های قرآنی ؛ هنری ( دوره های تخصصی قلمزنی ؛ نقاشی)

آخرین نظرات

بخش پرسش و پاسخ قلم زنی

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۱۷ ب.ظ

 این بخش به منظور پاسخ به سوالات شما عزیزان...

 

این بخش به منظور پاسخ به سوالات شما عزیزان ایجاد شده است

سوالات خود را در قسمت نظرات  مطرح نمایید تا در اسرع  وقت پاسخ آن را از اساتید مجموعه دریافت نمایید.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۵
باغ ماه

نظرات  (۱۰)

با سلام

لطفا در رابطه با نحوه ی قیر ریزی در قلمزنی توضیحی بفرمایید.
پاسخ:
با سلام خدمت شما

قیر ریزی در سطوح صاف مانند لوح و بشقاب با سطوح کروی چون گلدان متفاوت است. 
پاسخ این پرسش در بخش جداگانه ای آموزش داده شده است. برای دریافت پاسخ خود بروی لینک زیر کلیک نمایید:

با سلام
پس از اتمام کار جهت سیاه کردن می بایست از چه موادی و به چه شکلی انجام داد؟
پاسخ:
با عرض سلام خدمت شما

پس از اتمام کار ؛ سطح کار را روغن جلا می زنیم. 
سپس با استفاده از دوده به وسیله پنبه و  یا مسواک نرم قسمت های مورد نظر را دوده می زنیم. میزان سیاهی کار بسته به دوده شما دارد. 
از دوده برای سیاه کردن زمینه هایی که با قلم های مخصوص برای جذب دوده آماده شده استفاده می کنیم. 

پس از دوده زدن بهتر است تا 2 روز به کار فرصت دهیم تا دوام کار بیشتر شود.

آنگاه کا را با استفاده از آب تمیز می کنیم تا دوده های اضافی پاک گردد.. 
با سلام
ایا راهکاری وجود دارد که در حین کار با قلم و چکش احتمال برخورد چکش با دست را کاهش دهد؟

پاسخ:

با سلام.

برخورد چکش با دست بیشتر در مواقعی رخ می دهد که فرد تازه شروع به قلمزنی نموده یا به عبارتی مبتدی است. با تکرار تسلط شما بیشتر شده و این برخورد به حداقل رسیده و حذف میگردد.

با سلام خدمت شما عزیزان

من معلول هستم میخواستم بدونم برای فراگیری قلم زنی در موسسه شما باید چه کار کنم و آیا محیط موسسه برای با ویلچر آمدن مناسب هست یا نه
 و مدت آموزش چقدر هستش ؟لطفا اگر امکان داره پاسخ رو برام ایمیل کنید 

با تشکر
پاسخ:
با سلام .
پاسخ برای شما دوست گرامی ایمیل شد با تشکر
سلام .سوال 1.من خیلی اتفاقی با این هنر آشنا شدم و دوست دارم یاد بگیرم   از کجا بدونم استعداد این کار هست در من یا خیر ؟سوال. آیا کار در رشته سر صدا  داره؟؟بسیار ممنونم .
با سلام لطفا کلاس اموزش اینترنتی (مجازی) هم برگزار  کنید
با سلام برای سیاه کردن اول باید روغن حلا استفاده کنم یا اینکه اول رنگ روغن سیاه بزنم ده دقیقه بزارم بمونه و بعداضافاتش رو پاک کنم و بعد رغن جلا بزنم واینکه ازچه دوده ای استفاده کنم بهتر است 
سلام شما آموزش قلمزنی رکاب انگشتر دارید
سلام. دوره آموزشی قلمزنی چه مدت است و هزینه و ساعت کلاسها چطور است؟
آدرس آموزشگاه؟
۰۴ خرداد ۰۱ ، ۱۴:۴۱ مسعود یسرلو

سلام وقت بخیر .برای دوره آمزش قلم زنی کی ثبت نام دارید و زمان تشکیل کلاسها و مدت کلاس مقدماتی و محل  اموزشگاه  و هزینه ثبت نام  رو لطفا اعلام بفرمایید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی